پزشکیان با خانواده شهید آل هاشم دیدار کرد جزئیاتی جدید از برگزاری مراسم تحلیف پزشکیان درگیری‌های خونبار در پاکستان با ۳۵ کشته (۷ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کار ادارات بجنورد و خراسان شمالی از فردا تغییر کرد (۸ مرداد ۱۴۰۳) وحشت جنگ با حزب الله، شمال سرزمین‌های اشغالی را فلج کرد روسیه در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا دخالت ندارد ظریف: عارف سیاستمدار پاکدست و معتدلی است هنیه: سوم آگوست روز ملی و جهانی یاری غزه و اسرای فلسطینی است بلینکن: تنش ها در مرز لبنان نباید افزایش یابد حمله حزب الله به ۲ مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی (۷ مرداد ۱۴۰۳) نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت | شلیک به بالگرد ارتش اسرائیل در خان‌یونس + فیلم (۷ مرداد ۱۴۰۳) اوکراین: ارتش روسیه ۵۷۴ هزار نظامی از دست داده است پزشکیان در جلسه هیئت دولت: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد جلسه هیئت دولت با حضور پزشکیان برگزار شد رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا عارف به عنوان معاون اول دولت مسعود پزشکیان منصوب شد + حکم انتصاب
سرخط خبرها

برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۳۴۶۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲
برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۳)
امروز پنجشنبه برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری با شروع میزگرد‌ها، کنداکتور بیشتری را در اختیار تبلیغات انتخاباتی تلویزیون قرار می‌دهد.

 به گزارش شهرآرانیوز، ۲۰ خردادماه آیین قرعه‌کشی برای تعیین جدول زمان‌بندی برنامه‌های کاندیدا‌ها در سازمان صداوسیما برگزار شد و برنامه‌های انتخاباتی رسماً آغاز شد که تا ۶ تیرماه ادامه دارد.

بر همین اساس برنامه‌های تبلیغاتی امروز (پنجشنبه، ۲۴ خرداد) کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری که از رسانه ملی پخش می‌شود، به‌شرح زیر است:

برنامه تلویزیونی «صف اول» با حضور سعید جلیلی از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در شبکه خبر روی آنتن خواهد رفت.

علیرضا زاکانی ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹ برنامه «با مردم» را در شبکه یک سیما خواهد داشت.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۴۵ به صورت زنده در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر خواهد شد که این برنامه از شبکه خبر پخش می‌شود.

شروع میزگرد‌های تلویزیونی در سه شبکه

در چهارمین روز از پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری، میزگرد‌های ۹۰ دقیقه‌ای شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌رود. شبکه سه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ با حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی میزگرد خود را در موضوع سیاسی روی آنتن خواهد برد. شبکه دو از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ میزگرد خود را با موضوع فرهنگی و حضور محمدباقر قالیباف پخش می‌کند و شبکه یک از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۲۴ میزگرد اقتصادی را با حضور مسعود پزشکیان روی آنتن می‌برد.

انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. همچنین طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، بازه تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری یعنی ۸ صبح روز ۷ تیرماه ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->